The Trooper w puszce

Paul Di’Anno – teledysk Running Free
23 września 2014
Nowa płyta w przyszłym roku?
18 grudnia 2014
 

Każdy już chyba słyszał o piwie The Trooper sygnowanym przez Iron Maiden i sprzedawanym w szklanych butelkach na całym świecie. Niestety w USA piwo nie jest jeszcze tak rozpowszechnione jak w pozostałej części globu. Związane jest to problemami w dystrybucji. Sytuacja ta ma się jednak zmienić – już w styczniu do sklepów w Stanach Zjednoczonych trafi The Trooper w puszkach! Co spowodowało, że Browar Robinsonów zmienił swoją strategię? Poza oczywistą wygodą w transporcie? Martyn Weeks – główny piwowar – wyjaśnia: „Po pierwsze, puszki łatwiej się recyklinguje, są łatwiejsze w pakowaniu, szybciej się chłodzą i zajmują mniej miejsca w domowej lodówce. Po drugie, puszki się nie tłuką, dzięki czemu można je zabrać na różne imprezy, mecze, pikniki, plaże, festiwale muzyczne – wszędzie tam gdzie zazwyczaj nie można wnieść butelek. Po trzecie, puszki aluminiowe doskonale zabezpieczają trunek przed tlenem oraz światłem – największymi wrogami piwa. Dzięki temu, piwo dłużej zachowuje swój smak – pod warunkiem, że są dobrze wykonane”.

Jest to również wybór strategiczny – zgodnie z badaniami przywoływanymi przez Petera Love, właściciela jednej z największych firm produkujących puszki w USA – sprzedaż piwa puszkowego rośnie z roku na rok aż o 89% podczas gdy wzrost sprzedaży piwa butelkowanego odnotowywany jest tylko na poziomie 9%. Jak na razie, nie przewiduje się sprzedaży puszkowanego The Trooper w Europie.

 
 
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *